Sekcja dla organizatorów

Ticmate - każda impreza zyska rangę wydarzenia międzynarodowego!
Firma Ticmate została założona w 2006 roku. Jej celem jest zdobycie wiodącej pozycji wśród europejskich agencji sprzedaży biletów na międzynarodowe imprezy i wycieczki różnego typu. Pierwszym etapem działalności było utworzenie serwisu MusicaleLondyn.pl. Firma szybko się rozwinęła, odnosząc duży sukces rynkowy. Obecnie serwis musicalelondyn.pl jest dostępny w 12 różnych językach, w ponad 40 krajach. Wyniki sprzedaży biletów potwierdzają sukces firmy na wszystkich rynkach.

Firma Ticmate była również pomysłodawcą reality show West End Star, emitowanego w szwedzkiej telewizji TV3. Zwyciężczyni programu wystąpiła w głównej roli kobiecej w musicalu grupy Monty Pythona Spamalot, wystawianym na scenie londyńskiego West Endu w sezonie 2008/2009.
Cały czas poszukujemy nowych koncepcji i rozwijamy nowe projekty.

Czy jesteś producentem imprezy o międzynarodowym potencjale?
Prosimy o Skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy dotrzeć do szerszej publiczności.

Obsługa imprez przez firmę Ticmate obejmuje trzy etapy:

Przed imprezą
Bliska współpraca z producentem imprezy pozwala przeprowadzić badania i odwzorowania, mające na celu określenie najodpowiedniejszej grupy odbiorców. Następnie przygotowujemy strategię i plan działań mających na celu skuteczne dotarcie do grupy docelowej i popularyzację imprezy na arenie międzynarodowej.

W trakcie imprezy
Skuteczny międzynarodowy marketing wzmacniający pozycjonowanie imprezy i wspierający sprzedaż biletów przełoży się na dalszą poprawę wyników sprzedaży i nadanie imprezie rangi globalnej. Działania te mogą obejmować tworzenie niestandardowych serwisów i zamieszczanie sponsorowanych łączy w językach lokalnych. Firma Ticmate ma również doświadczenie w podpisywaniu umów o współpracy na zasadzie wyłączności z biurami podróży, agencjami turystycznymi i innymi organizacjami, jak również producentami programów telewizyjnych. Firma Google analizuje studium przypadku firmy Ticmate w celu odkrycia skutecznych metod wykorzystywania techniki AdWords.

Po imprezie
Wyniki zrealizowanego projektu poddawane są ocenie za pomocą precyzyjnych pomiarów, szczegółowych analiz opinii międzynarodowej grupy odbiorców oraz analiz w skali krajowej, ze szczegółowością na poziomie dzielnicy. Zebrane informacje okazują się bezcenne w przypadku planowanych tournee międzynarodowych, planów wystawienia musicali poza Broadwayem lub West Endem, itp.

Pionierami międzynarodowych imprez

W bardzo krótkim czasie to założenie stało się realne, również dzięki dużemu zainteresowaniu jednym z naszych serwisów – London Musicals. Każdego roku globalny rynek imprez na żywo rozwija się. Przykładowo w 2007 roku ustanowiono nowy rekord liczby widzów w londyńskim West Endzie – ponad 13,6 miliona osób (szczegóły w informacji prasowej). Taka tendencja została potwierdzona przez wyniki badania instytutu IPK, które dowodzą, że turystyka imprezowa, tzn. wyjazdy na imprezy kulturalne i sportowe, to najszybciej rozwijający się sektor branży turystycznej.

Można również zauważyć tendencję, że coraz częściej na cel podróży wpływa sama impreza i potencjalne wrażenia. W międzyczasie w branży można było zauważyć brak wiedzy ogólnej i systematyzacji metod dotarcia do międzynarodowych odbiorców organizowanych imprez. Właśnie w tej dziedzinie firma Ticmate dostrzega ogromny potencjał.

Wyjątkowe rozwiązania i wieloletnie doświadczenie

Firma Ticmate dysponuje własną siecią międzynarodowych kanałów sprzedaży i marketingu. Nasza autorska platforma techniczna, w połączeniu z wieloletnim doświadczeniem i wiedzą merytoryczną, przyciąga uwagę klientów na całym świecie. Możemy znaleźć widzów chcących zobaczyć międzynarodowe imprezy, na przykład musicale, opery, kabarety, wydarzenia sportowe i koncerty. W przyszłości nasi klienci w jednym serwisie internetowym będą mogli zarezerwować lot, pokój w hotelu, a nawet posiłek.

Bogate doświadczenie w sprzedaży biletów i organizacji imprez

Marcus Moeschlin, założyciel i główny właściciel firmy Ticmate, dysponuje bogatym doświadczeniem w sprzedaży biletów na imprezy międzynarodowe. Jest on jednym z pomysłodawców sieci Global Tickets, w ramach której 22 kraje mogły wzajemnie kupować i sprzedawać bilety na imprezy międzynarodowe. Poza tym Marcus współpracował przy produkcji wielu musicali. Przykładowo był odpowiedzialny za szwedzki debiut Petera Jöbacka w musicalu Miss Saigon i Petry Nielsen w musicalu Chicago. Oba przedstawienia wystawiano w Londynie. Według Sue Uings z firmy Cameron Mackintosh 30% publiczności zasiadającej w tym czasie na widowni stanowili szwedzcy turyści.

W rezultacie Marcus Moeschlin wpadł na pomysł, aby Szwedzi wynajęli i zapełnili swoimi rodakami londyńską salę koncertową Royal Albert Hall. Sugestia ta spodobała się Robertowi Wellsowi, który zaproponował współpracę, w ramach której sala Royal Albert Hall miała komplet publiczności przez trzy lata z rzędu, a większość widzów stanowili turyści ze Szwecji.

Kontakt

Czy jesteś producentem imprezy i chcesz dotrzeć do międzynarodowej publiczności? Wyślij wiadomość e-mail na adres international.event at ticmate.com i umów się na spotkanie.

Sekcja dla organizatorów
Polski
Ticmate.pl


Do koszyka